Γάμος ομοφυλόφιλων – γράφει ο Γιώργος Πένταρης

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Γάμος ομοφυλόφιλων – γράφει ο Γιώργος Πένταρης

«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται, ζυγόν δουλείας, ας έχωσι», λέει ο εθνικός μας ποιητής Ανδρέας Κάλβος και βαρύ το χέρι του φόβου της πολιτικής ορθότητας πέφτει πάνω σε όλα τα ΜΜΕ γιατί από κανένα δεν άκουσα μια άποψη αν όχι αντίθετη, έστω να θέτει προβληματισμούς σχετικά με τον γάμο ομοφυλοφίλων. Αντίθετα προωθούν το θέμα με κάθε τρόπο γιατί πουλάει. Πουλάει και όλοι μαζί απερίσκεπτα, στο βωμό του κέρδους, πουλάνε την παραδοσιακή οικογένεια που διατηρείται εδώ και χιλιάδες χρόνια στα εγωιστικά θέλω μιας μικρής μειοψηφίας του πληθυσμού.

Σας φέρνω ένα χτυπητό παράδειγμα για την προώθηση αυτού του θέματος από τη «μεγάλη μας τράπεζα». Όλο το διάστημα των εορτών των Χριστουγέννων αν έμπαινες να κάνεις μια πληρωμή στην ΕΤΕ, ο πρώτος που έβγαινε ήταν ο κ. Καπουτσίδης, που κατά δήλωσίν του είναι ομοφυλόφιλος και δεν μπορεί να κάνει παραδοσιακή οικογένεια. Αντί λοιπόν να βάλει ως πρώτη διαφήμιση μια πολυμελή οικογένεια σε μια χώρα που το σοβαρότερο πρόβλημά της είναι η υπογεννητικότητα, μας βάζει κάποιον που και να παντρευτεί ομόφυλόν του φυσιολογικά δεν μπορούν να κάνουν παιδιά. Θα προωθήσουν όμως νόμο για να πάρουν από άλλους… Αν και δεν είμαι συνωμοσιολόγος διαισθάνομαι ότι στο θέμα γενικότερα υπάρχει μια συνομωσία για την προώθηση του θέματος στο όνομα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Πίσω από την όλη ιστορία είναι οι πολυεθνικές των καλλυντικών και της περιποίησης του σώματος, όπως έχω ξαναγράψει σε παλιότερα άρθρα μου.
Το θέμα των ομοφυλόφιλων είναι ένα κοινωνικό ζήτημα που η συμβίωση τους δημιουργούσε νομικά ζητήματα, π.χ. κληρονομιές κλπ., και το έλυσε με πολύ ωραίο τρόπο το σύμφωνο συμβίωσης. Τώρα ο γάμος ομοφυλόφιλων έρχεται στο προσκήνιο να νομοθετηθεί, όχι για να λύσει στην ουσία νομικά προβλήματα, αλλά να επιτρέψει την υιοθεσία παιδιών ή κατά την επιθυμία του ΣΥΡΙΖΑ γέννηση παιδιών από ομοφυλόφιλους με την χρήση δανεικής μήτρας. Όλοι στα ΜΜΕ μας λένε ότι «και τί έγινε που θα υπάρχουν ομόφυλες οικογένειες που θα μεγαλώνουν παιδιά;» Τους απαντώ με την δήλωση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας κ. Θάνου Πλεύρη: «Διαφωνώ με οποιαδήποτε παρέμβαση στο οικογενειακό δίκαιο, άρα και στην αλλαγή μορφής της οικογένειας, ακόμα και αν δεν υπήρχε τεκνοθεσία. Αυτά τα θέματα έχουν λυθεί με το σύμφωνο συμβίωσης σε απλές μορφές.» (Σ.σ.: Όλη η δήλωση https://www.reporter.gr/Eidhseis/Politikh/590482-Pleyrhs-Den-pshfizw-ton-gamo-gia-ta-omofyla-zeygaria. .)
Για την υποστήριξη του θέματος έχουμε ακούσει διάφορα επιχειρήματα ότι, για παράδειγμα, θα υιοθετούν παιδιά που παραμένουν τώρα στα αζήτητα των ορφανοτροφείων. Γνωρίζετε ότι για να υιοθετήσει παιδί ένα φυσιολογικό ζευγάρι περνά από σαράντα κύματα και καταφέρνει να υιοθετήσει μετά από δεκαετία αφού υποβάλει αίτηση; Γνωρίζω ζευγάρι που είχε κάνει αίτηση το 2019, τότε που είχαν πει ότι σε έξι μήνες θα γίνεται υιοθεσία. Έχουν περάσει τέσσερα χρόνια και δεν έχει γίνει τίποτα. Οι άνθρωποι έκαναν αίτηση και για αναδοχή παιδιού μικρού, έως δύο ετών, και τους είπαν ότι «δεν υπάρχουν παιδιά διαθέσιμα». Το παράδοξο είναι ότι στα ιδρύματα υπάρχουν πολλά παιδιά, αλλά λόγω καθυστερήσεων των δικαστικών αποφάσεων για το θέμα αφαίρεσης της επιμέλειας του παιδιού από τους φυσικούς γονείς, έχουμε από τη μια πολλούς επίδοξους αναδόχους σε αναμονή με ταυτόχρονη αναμονή και πολλών αδήλωτων παιδιών από την άλλη… Σε εύθετο χρόνο θα αναφερθώ ειδικότερα στο θέμα για πολλούς προφανείς λόγους. Όπως διαβάζω και στην ιστοσελίδα paidi.gov.gr υπάρχει μεγάλη έλλειψη κοινωνικών λειτουργών για να ξεκινούν τις διαδικασίες για την υιοθεσία ή αναδοχή.

Τί θα γίνει τώρα με τους ομοφυλόφιλους που θα μπορούν να υιοθετήσουν παιδί, όπως είπε ο Πρωθυπουργός; Θα έχουν προτεραιότητα στην υιοθεσία; Μη σας φανεί παράξενο, μπορεί κι αυτό να γίνει. Πώς έχει καταφέρει γνωστή τηλεπερσόνα να έχει υιοθετήσει παιδί και να παινεύεται στην τηλεόραση; Διαβάστε παρακαλώ στην ιστοσελίδα https://www.hello.gr/news/kougias-enantion-sergoulopoulou-pos-apektise-paidi-dyo-antres-pos-boroun-na-apoktisoun-paidi/ τις δηλώσεις του έγκριτου και θαρραλέου νομικού κ. Κούγια ειδικά για αυτό το θέμα.

Ακούμε από γνωστούς σχολιαστές σε μεγάλους ραδιοφωνικούς σταθμούς ότι π.χ. υπάρχουν κανονικές οικογένειες που δεν μεγαλώνουν σωστά τα παιδιά τους και μπορεί να υπάρξουν ομοφυλόφιλα ζευγάρια που τα μεγαλώνουν σωστά. Αυτά είναι ανερμάτιστα ψευδοεπιχειρήματα δημοσιογράφων γιατί εδώ δεν κρίνεται μόνο το πώς θα μεγαλώσει ένα παιδί, αλλά ολόκληρη η κοινωνική δομή, το κοινωνικό υπόβαθρο που δίνει στέρεα θεμέλια σε μια κοινωνία.
Ανεξάρτητα από τον τρόπο που ένα ομόφυλο ζευγάρι αποκτήσει παιδί ή παιδιά, τίθενται πολλά ζητήματα. Και πρώτος απ’ όλους ο κ. Λ. Γαβαλάς το έθεσε πολύ σωστά: «Δεν μπορώ να παίζω τον ρόλο της μαμάς» δήλωσε. Πώς ένα παιδί οκτώ χρονών που θα το υιοθετήσει ένα ομόφυλο ζευγάρι θα αντιμετωπίσει την κατάσταση ηθικά, ψυχολογικά και κοινωνικά να ζει ανάμεσα σε δύο άτομα με ίδια χαρακτηριστικά είτε αντρικά είτε γυναικεία; Τα παιδιά των 7, 8, 9 ετών κλπ, που υιοθετούνται, ήδη γνωρίζουν για τα θέματα της σεξουαλικότητας. Θα παράγουμε για χάρη αυτών των δικαιωματιστών πολιτικά ορθών, άτομα που δεν θα μπορούν να έχουν μια στέρεα πεποίθηση για την φύση του ατόμου; Όπως λέει ο καθηγητής φιλοσοφίας στο ΕΜΠ κ. Πατέλης, «τα άτομα αυτά θα είναι τα πιο ευάλωτα όχι μόνο στην σεξουαλική εκμετάλλευση, αλλά και σε κάθε μορφής χειραγώγηση και σιγά σιγά στην δημιουργία μιας αλλοτριωμένης κοινωνίας, την οποία επιθυμούν τα μονοπώλια.» Δείτε το σχετικό video στο YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=65sX8ZXmUM8.

Φανταστείτε ένα παιδάκι από normal, όχι abnormal, οικογένεια στην πρώτη του μέρα στο νηπιαγωγείο να κλαίει και να λέει «θέλω τη μαμά μου». Τί θα του πει η νηπιαγωγός; «Μη λες, Γιαννάκη, μαμά γιατί θα στεναχωρηθεί ο Χρηστάκης επειδή αυτός δεν έχει μαμά και έχει δύο μπαμπάδες; Το παιδί που θα μεγαλώνουν ομόφυλα ζευγάρια θα έχει αδερφό; Πώς θα προσδιορίζεται αυτός; Θα έχει θείο, θεία, ξαδέρφια κτλ. Θα ζει δηλαδή μέσα σε μια κατά την ευρεία έννοια οικογένεια; Κάποια στιγμή στην τηλεόραση άκουσα τον κ. Καπουτσίδη να υποστηρίζει τον γάμο ομοφυλοφίλων γιατί, λέει, θα πρέπει να υπάρχει για το υιοθετημένο παιδί και δεύτερος κηδεμόνας για να το πάει στο γιατρό, να το πάρει από το σχολείο κτλ. Αυτά είναι προφάσεις εν αμαρτίαις. Πρώτα-πρώτα πώς τόλμησε και από που αντλεί το δικαίωμα ο ομοφυλόφιλος να υιοθετεί παιδιά. Το παιδί η φύση έχει προβλέψει να γεννιέται από μια μάνα και να ζει μέσα σε μια οικογένεια κανονική, άσχετα αν ο νόμος – καλώς ή κακώς – το προβλέπει.
Δεν αρνούμαι ότι η ζωή τα φέρνει έτσι που μπορεί μια κανονική οικογένεια να γίνει μονογονεϊκή από θάνατο, χωρισμό κτλ. Αυτό όμως δεν δικαιολογεί νομοθέτηση κανόνων για ικανοποίηση εγωιστικών «θέλω» ομοφυλόφιλων ατόμων ενάντια σε φυσικούς νόμους. Με τον γάμο ομοφυλοφίλων δεν προστατεύονται δικαιώματα των πολιτών όπως άκουσα στο ραδιόφωνο να λέει ο υπουργός της Ν.Δ. κ. Καιρίδης. Από πού αντλούνται αυτά τα δικαιώματα, κ. Καιρίδη; Το θέλω δεν είναι πάντα δικαίωμα. Ρωτήσατε για τα δικαιώματα των παιδιών αν πρέπει να ζουν και να μεγαλώνουν σε περιβάλλον με δύο άνδρες ή δύο γυναίκες; Όταν θα βλέπει άλλα παιδιά να μιλάνε για την μάνα τους και τον πατέρα τους τί θα σκέφτεται και τί θα λέει; Ο «πατέρας μου πατέρας μου» ή «ο πατέρας μου μητέρα μου» ή «ο γονέας μου Α’ ή Β’» που λέει η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ; Αν διαβάσετε την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για το θέμα θα δείτε πόσο εγωιστική, δικαιωματιστική και «πολιτικά ορθή» φαντάζει. Όλοι θα κάνουν παιδιά με όλους, με άλλους, με αγνώστους δότες ωαρίων και σπερματοζωαρίων, με αγορασμένες μήτρες με εκβιασμούς και χρηματισμούς με σκοπό την δημιουργία στην ουσία ευάλωτων σε κάθε μορφής χειραγώγησης ατόμων από τις ΜΚΟ που είναι οι μπροστάρηδες των μεγάλων μονοπωλίων, γιατί έτσι θα μπορούν εύκολα να δημιουργούν συνεχώς στο φαντασιακό του κάθε ατόμου ψεύτικες ανάγκες είτε υλικές είτε ανήκουσες στην σφαίρα του ιδεατού προς όφελός τους.
Πώς θα γίνουν οι αλλαγές στα πιστοποιητικά γεννήσεως, στις βεβαιώσεις, στα επιδόματα τέκνων, στα σχολεία και σε τόσα άλλα γραφειοκρατικά και προς ποια κατεύθυνση; Αν δούμε π.χ. τί έγινε στον Καναδά θα καταργηθεί και εδώ η λέξη μητέρα / μάνα / μαμά και πατέρας / μπαμπάς, παππούς, γιαγιά κτλ; Θα το δεχτούμε αυτό ως κοινωνία; Από τα πανάρχαια χρόνια οι πρώτες λέξεις που άρθρωσε ο άνθρωπος ήταν οι λέξεις «μάνα» και «πατέρας» και τώρα θα έρθει μια μικρή μειοψηφία να δημιουργήσει συνθήκες συνεπικουρούμενη από την πολιτική ορθότητα και τον δικαιωματισμό να τα αλλάξει εις βάρος όλης της κοινωνίας; Δεν πρέπει να υπάρξει κάποια, αντίδραση, κάποια κριτική; Ο Μητσοτάκης είναι τυχερός που δεν ζει ο Χριστόδουλος…

ΥΓ. Για το θέμα έχω γράψει προγενέστερα δύο άρθρα: «Η ελευθερία της επιλογής» και «Παρένθετη Μητέρα».

Πήγαινε στην κορυφή