Δήμος Αχαρνών : Κλειστό το τμήμα της Πάρνηθος στο ύψος της Κολοκοτρώνη

Ανακοίνωση Δήμου Αχαρνών :

Ο Δήμος Αχαρνών ενημερώνει ότι η οδός Πάρνηθος, στο τμήμα της οδού Κολοκοτρώνη, θα παραμείνει κλειστή μέχρι και την Παρασκευή λόγω των συνεχιζόμενων εργασιών για την κατασκευή του Αγωγού ομβρίων υδάτων.
Η διέλευση των οχημάτων θα πραγματοποιείται μέσω της οδού Δημητρίου Δέδε, ενώ η οδός Πάρνηθος θα είναι προσβάσιμη από την οδό Αγίου Γεωργίου.
Η διακοπή θα είναι προσωρινή και ζητάμε την κατανόηση και την υπομονή των οδηγών για την ταλαιπωρία που προκαλείται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή