Νίκος Ανδρουλάκης: Θα κάνω ό,τι περνά από το χέρι μου για να τελειώσει το γρηγορότερο δυνατό η παντοδυναμία της Νέας Δημοκρατίας

Δήλωση Νίκου Ανδρουλάκη, Προέδρου ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής μετά την επανεκλογή του:

Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου!

Σας ευχαριστώ για τη μεγάλη τιμή και τη μεγάλη ευθύνη να εμπιστευτείτε ξανά στην ηγεσία του Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος.

Οι αλλαγές, οι μεγάλες νίκες θα γίνουν όταν είμαστε ενωμένοι, δυναμικοί μεγάλες απέναντι στη συντήρηση. Μαζί μπορούμε, μαζί θα κερδίσουμε.

Το Κίνημά μας έχει χρέος να δώσει ξανά ελπίδα και προοπτική στις Ελληνίδες και τους Έλληνες, στις νεότερες γενιές. Ειδικά αυτήν την εποχή που οι ψεύτικες υποσχέσεις κατέρρευσαν, τώρα που οι σημαίες ευκαιρίας ξέφτισαν, τώρα που τα μάτια όλο και περισσότερων Ελλήνων στρέφονται ξανά στην παράταξή μας.

Είμαστε εδώ για να προσφέρουμε τις μεγάλες αλλαγές, που χρειάζεται η κοινωνία μας.

Θέλω να ευχαριστήσω από τη βάθη της καρδιάς μου τους χιλιάδες πολίτες, που έδωσαν δυναμικό παρών με τη συμμετοχή τους στην εκλογική διαδικασία γεμίζοντας μας όλους με δύναμη.

Θέλω να ευχαριστήσω όσους με στήριξαν και σε αυτόν τον αγώνα. Την οικογένεια μου και πάνω απ’ όλους τους χιλιάδες απλούς ανθρώπους του ΠΑΣΟΚ, που με περιέβαλαν με την εμπιστοσύνη τους σε όλη μου την πολιτική διαδρομή.

Είναι η μόνη μου δύναμη. Την αγάπη και τη συμπαράσταση τους δεν θα ξεχάσω ποτέ!

Θέλω να συγχαρώ για τον αγώνα τους τους συνυποψηφίους μου.

Τον Χάρη Δούκα, τον Παύλο Γερουλάνο, την Άννα Διαμαντοπούλου, τον Μιχάλη Κατρίνη, τη Νάντια Γιαννακοπούλου. Με τη στάση τους έδειξαν ότι το ΠΑΣΟΚ έχει ποιοτικό σύστημα και πολιτική ωριμότητα.

Θέλω και είμαι βέβαιος ότι θα είναι όλοι τους στην πρώτη γραμμή του αγώνα, τα επόμενα χρόνια. Δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Ο Νικητής είναι το ΠΑΣΟΚ και η Δημοκρατική Παράταξη. Από αύριο, λοιπόν, ενωμένοι θα πάμε το Κίνημά μας ακόμα ψηλότερα! Εκεί που αξίζει στην ιστορία και την προσφορά του.

Το είπα πολλές φορές σε αυτή την προεκλογική περίοδο, θα πω κι απόψε : τα δύσκολα είναι πίσω! Τα καλύτερα είναι μπροστά!

Οι πολίτες προσβλέπουν σε εμάς για να ξεπεραστεί η σημερινή πολιτική διέξοδο. Και θα κάνω ό,τι περνά από το χέρι μου για να ανταποκριθούμε στις νέες προσδοκίες τους. Θα κάνω ό,τι περνά από το χέρι μου για να τελειώσει το γρηγορότερο δυνατό η παντοδυναμία της Νέας Δημοκρατίας.

Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει πολλή δουλειά και αγώνα. Θα τον κάνουμε και θα κερδίσουμε.

Η παράταξή μας θα πορευτεί με αξιοπιστία, με ενότητα, με σοβαρότητα και προτάσεις, που θα κάνουν καλύτερη τη ζωή των Ελλήνων.

Μαζί μπορούμε να αναγεννήσουμε το Εθνικό Σύστημα Υγείας, να ενισχύσουμε τη δημόσια παιδεία, να θωρακίσουμε το εισόδημα και τα εργασιακά δικαιώματα, να διασφαλίσουμε φθηνή και αξιοπρεπή στέγαση, να κάνουμε την οικονομία μας πιο παραγωγική και πιο ανταγωνιστική.

Φίλες και φίλοι,

Σήμερα απευθύνω ανοιχτό προσκλητήριο σε όλους τους πολίτες, που είναι απογοητευμένοι από την κυβερνητική πολιτική.

Μαζί μπορούμε να προχωρήσουμε, χωρίς λαϊκισμό, με σοβαρό και αξιόπιστο προγραμματικό λόγο, με δυναμισμό.

Αλλά πάνω από όλα έχουμε χρέος, -σε μια εποχή που υπάρχει κρίση εμπιστοσύνης στην πολιτική-, να προχωρήσουμε με ακλόνητο πολιτικό ήθος, γιατί για μένα

η πολιτική δεν ξεκινά εκεί που τελειώνει η ηθική. Αλλά είναι ταυτόσημες.

Δεν αγωνίζομαι για την εξουσία. Αγωνίζομαι για μια πιο δίκαιη κοινωνία, όπου όλοι οι Έλληνες θα ζουν με ασφάλεια και προοπτική.

Υπόσχομαι σε όλους τους Έλληνες πολίτες ότι θα αγκαλιάσουμε τις αγωνίες και τις προσδοκίες σας, για να γίνουμε ξανά ο φορέας της ελπίδας για έναν καλύτερο και πιο αισιόδοξο αύριο.

Η χώρα μας χρειάζεται μεγάλες και γενναίες αλλαγές και για να έρθουν έχουμε χρέος πάνω απ’ όλα να νικήσουμε στις επόμενες εθνικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας.

Θα δώσω, λοιπόν, όλες μου τις δυνάμεις σε αυτόν το νέο μεγάλο αγώνα και είμαι σίγουρος ότι μαζί ενωμένοι θα τα καταφέρουμε.

Είμαι σίγουρος ότι σήμερα έγινε ένα μεγάλο βήμα, με ένα σαφές μήνυμα.

Χρέος να κάνουμε την κοινωνία μας πιο δίκαιη και την πατρίδα μας πιο ισχυρή.

Αυτό, το πατριωτικό προοδευτικό κίνημα, πρέπει να αγκαλιάσει τις νεότερες γενιές. Πρέπει να ενώσει τον ελληνικό λαό σε ένα προοδευτικό σχέδιο, που θα αγωνιστούμε να γίνει κυβερνητικό πρόγραμμα στις επόμενες εθνικές εκλογές .

Όλοι μαζί, λοιπόν, σε νέους αγώνες και νέες προσπάθειες.

Ένα νέο ταξίδι ξεκινά σήμερα το βράδυ. Σηκώστε ξανά περήφανα τη σημαία της Δημοκρατικής Παράταξης.

Μαζί μπορούμε ενωμένοι και δυνατοί.

Να είστε σίγουροι ότι μαζί θα καταφέρουμε νέες νίκες.

Σας ευχαριστώ πολύ από τα βάθη της καρδιάς μου.

Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σας.

Και να είστε σίγουροι ότι θα κάνω ό,τι μπορώ να μην σας απογοητεύσω ποτέ.

Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ. Επέστρεψε ως η δύναμη προόδου, η δύναμη Αλλαγής.

Να είσαι καλά. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

Μας γεμίζετε όλες τις δυνάμεις. Το μήνυμα απ’ άκρη στην άκρη της χώρας είναι ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Νόμιζαν κάποιοι ότι η παράταξή μας δεν μπορεί.

Κάθε μέρα αποκνύουμε βήμα – βήμα με τη δική σας, με τη δική μας προσπάθεια ότι μπορούμε να προσφέρουμε ξανά πολλά στον ελληνικό λαό.

χρέος να το κάνουμε και να το κάνουμε.

Σας ευχαριστώ πολύ.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή