Η κατάσταση που βλέπετε στις δύο φωτογραφίες που δημοσιεύονται, είναι αυτή που επικρατεί τον τελευταίο ενάμιση μήνα στην οδό Κερκύρας, λίγο πριν τη συμβολή της με την Αργοστολίου, στην περιοχή Περιβόλια του Γαλατσίου. Ήταν αρχές Σεπτεμβρίου όταν μέρος του οδοστρώματος «βυθίστηκε» και έκτοτε το σκηνικό παραμένει όπως το βλέπετε στις φωτογραφίες.
Περιοίκοι, περαστικοί αλλά και γονείς που περνούν από το σημείο καθημερινά πηγαινοφέροντας τα παιδιά τους από το Δημοτικό Σχολείο που βρίσκεται ακριβώς δίπλα, δηλώνουν αγανακτισμένοι με τη καθυστέρηση στην αποκατάσταση της ζημιάς του οδοστρώματος. Τη δυσαρέσκειά τους αυτή εξέφρασαν και με τηλεφωνήματά τους στην εφημερίδα μας αλλά και με αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα, διερωτώμενοι «τί θα γίνει σε μια ενδεχόμενη νεροποντή, που τα ορμητικά νερά θα παρασύρουν όλα αυτά τα που έχουν τοποθετηθεί από πλευράς Δήμου Γαλατσίου πέριξ της τεράστιας λακούβας». Τόνισαν επίσης ότι λόγω της γειτνίασης με το σχολικό συγκρότημα σε ώρες αιχμής προκαλείται ένα απίστευτο κυκλοφοριακό κομφούζιο και φοβούνται ότι «είναι θέμα χρόνου να προκληθεί κάποιο ατύχημα καθώς από το σημείο περνάνε καθημερινά μικροί μαθητές».
Σε επικοινωνία μας με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Γαλατσίου σχετικά με το πότε θα αποκατασταθεί η ζημιά στο οδόστρωμα της οδού Κερκύρας, ενημερωθήκαμε πως δεν είναι αρμοδιότητα του Δήμου καθώς εκεί ήταν η απόληξη ρέματος – γι’αυτό και συνέβει η καθίζηση του οδοστρώματος – και αρμόδια για τα ρέματα είναι η ΕΥΔΑΠ.
Μάλιστα η επίσημη απάντηση που δόθηκε από πλευράς Δήμου Γαλατσίου σε σχετική ανάρτηση – καταγγελία για το πρόβλημα ήταν η εξής: «Το συγκεκριμένο σημείο αποτελεί οριοθετημένο ρέμα, σύμφωνα με την ΕΥΔΑΠ, ως εκ τούτου οι εργασίες είναι απαραίτητες προς αποφυγή περαιτέρω ζημιών επί της ασφάλτου. Αρμόδια για την επισκευή είναι η Περιφέρεια Αττικής, με την οποία έχουν ήδη επικοινωνήσει οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Γαλατσίου για την άμεση διεκπεραίωσή της και η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί την Παρασκευή 25/10/24. Έπειτα ο Δήμος θα ασφαλτοστρώσει εκ νέου το σημείο, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των εργασιών της Περιφέρειας. Ζητάμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία.»
Συνεπώς, επειδή οι εμπλεκόμενοι φορείς, αρμόδιοι για την αποκατάσταση της ζημιάς του οδοστρώματος, είναι πολλοί, θα χρειαστεί λίγη (;) υπομονή ακόμα…
