Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος σήμερα, 5 Ιουνίου, και ο Δήμος Γαλατσίου κάνει πράξη το σύνθημα «Μοιράσου την πράσινη ενέργεια – Share the Green Vibes».
«Σήμερα, μαζί με το προσωπικό του Δήμου μας, βρισκόμαστε εδώ, στη Λ. Βεΐκου, μπροστά από την Εθνική Τράπεζα, και μοιράζουμε 1.000 φυτά σε γλαστράκια. Σας περιμένουμε για να αναδείξουμε ότι το πράσινο είναι πηγή ζωής, έμπνευσης και δημιουργίας» δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Πρασίνου Γιάννης Τακτικός.
