Δήλωση της Εκπροσώπου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας Αλεξάνδρας Σδούκου:
Αφήσαμε παραπάνω από ένα εικοσιτετράωρο στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ για να αντιδράσει στην ανατριχιαστική αποστροφή της βουλευτής κυρίας Λιακούλη, η οποία αποκάλεσε «χούντα» τη νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση της χώρας.
Αντί για αποδοκιμασία, όμως, εισπράξαμε σιωπή. Ο κ. Ανδρουλάκης σιωπά. Το ΠΑΣΟΚ σιωπά. Είναι τελικά η δήλωση της κυρίας Λιακούλη η επίσημη γραμμή του κόμματός της; Τα μέλη της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ αισθάνονται άνετα να συνυπάρχουν από την ίδια πολιτική στέγη με τέτοιες αντιλήψεις. Ή μήπως έχουν συμβιβαστεί με την ιδέα ότι η τοξικότητα είναι η νέα ταυτότητα του ΠΑΣΟΚ της εποχής Ανδρουλάκη;