Το Νοέμβριο θα είναι έτοιμο το νέο γήπεδο ποδοσφαίρου στο Άλσος Βέικου

«Ξηλώθηκαν» τα πάντα από το γήπεδο ποδοσφαίρου στο Άλσος Βέικου και ξεκίνησε η ολική ανακατασκευή του.

Την προηγούμενη εβδομάδα ο Δήμος Γαλατσίου υπέγραψε τη σχετική σύμβαση ολικής ανακατασκευής του γηπέδου ποδοσφαίρου στο Αθλητικό Κέντρο του Άλσους Βέικου και, όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, οι εργασίες αφορούν ολοκληρωτικό lifting! Οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει και, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τα τέλη Νοεμβρίου.
«Πρόκειται για ένα έργο που σχεδιάζαμε καιρό με φροντίδα και συνέπεια και πλέον γίνεται πραγματικότητα» δήλωσε ο Δήμαρχος Γαλατσίου Γιώργος Μαρκόπουλος και κάλεσε τους πολίτες να δείξουν κατανόηση για την προσωρινή όχληση στην καθημερινότητά τους. «Όμως, η συνεχόμενη αναβάθμιση των αθλητικών μας υποδομών είναι προτεραιότητα για τον Δήμο μας για να έχουν τα παιδιά μας, οι νέοι και όλοι οι κάτοικοι σύγχρονους, ασφαλείς και λειτουργικούς χώρους άθλησης.»

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή