Επόμενη στάση, Γαλάτσι

ΝΕΑ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
Επόμενη στάση, Γαλάτσι

Στην τελική ευθεία προς την υλοποίησή της φαίνεται πως βρίσκεται η γραμμή 4 του μετρό, η γραμμή που αφορά την πόλη μας καθώς θα συνδέει το Γαλάτσι με τον Ευαγγελισμό, περνώντας μέσα από πυκνοκατοικημένες περιοχές της πρωτεύουσας όπως η Κυψέλη και τα Εξάρχεια.

Η ένταξη του πρώτου τμήματος της νέας γραμμής του μετρό στο ΣΕΣ 2014-2020 είναι γεγονός, ενώ το υπουργείο Υποδομών αναμένεται να προχωρήσει σε ανακοινώσεις για το χρονοδιάγραμμα του έργου μέσα στον Σεπτέμβριο.
Όλα δείχνουν λοιπόν ότι το πρώτο κομμάτι της γραμμής 4 του μετρό (ή γραμμής «U», όπως επικράτησε να αναφέρεται λόγω του σχήματός της) πρόκειται να λάβει σάρκα και οστά. Το έργο συμπεριελήφθη, όπως είχε ανακοινώσει ο υπουργός Υποδομών Μιχ. Χρυσοχοΐδης, στο ΣΕΣ 2014-2020 και πλέον η Αττικό Μετρό εστιάζει τις δυνάμεις της στην προετοιμασία του φακέλου του έργου με τον οποίο θα πειστεί η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) να δανειοδοτήσει το έργο. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, εντός του φθινοπώρου αναμένεται να έρθει στην Ελλάδα κλιμάκιο της ΕΤΕπ για να συζητήσει το θέμα.
Το πρώτο κομμάτι της γραμμής 4 του μετρό θα συνδέει τον Ευαγγελισμό με το Άλσος Βεΐκου περνώντας από 9 σταθμούς, μεταξύ των οποίων τα Εξάρχεια, το Γαλάτσι και η Κυψέλη. Η γραμμή θα έχει μήκος 8,3 χιλιόμετρα και προϋπολογισμό 900-950 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το 50% αναμένεται να χρηματοδοτηθεί από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Στην πλήρη ανάπτυξή της η γραμμή θα ξεκινάει από τον Περισσό (όπου θα έχει ανταπόκριση με τον ΗΣΑΠ) και μέσα από μια πορεία σχήματος U, θα συνεχίζει προς Πανεπιστήμιο, Ευαγγελισμό, Κατεχάκη και θα καταλήγει στη Λυκόβρυση. Το μήκος της γραμμής θα είναι 33 χλμ., θα περιλαμβάνει 29 σταθμούς και ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός κατασκευής είναι στα 3,3 δισ. ευρώ. Σημειώνεται πως στη γραμμή θα υπάρχει διακλάδωση και προς τον Βύρωνα.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή