Κρίτων Αρσένης: Πέντε χρόνια για την κατασκευή της επέκτασης της γραμμής 2 του μετρό λέει το υπουργείο

Ανακοίνωση Κρίτων Αρσένης – ΜΕΡΑ25:

Θέμα: Πέντε χρόνια για την κατασκευή της επέκτασης της γραμμής 2 του μετρό λέει το υπουργείο – Καμία απάντηση για την επέκταση στο Καματερό και άρνηση για λεωφορειακή γραμμή-“express”

Πέντε χρόνια είναι ο χρόνος κατασκευής -και μάλιστα “αυτή τη στιγμή”- της επέκτασης της γραμμής 2 του μετρό Παλατιανή-Ίλιον-Άγιος Νικόλαος, απάντησε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης στην ερώτηση του βουλευτή του ΜέΡΑ25 Κρίτωνα Αρσένη για το ακριβές χρονοδιάγραμμα του έργου. Και αυτό ενώ όχι μόνο δεν έχει αρχίσει η κατασκευή, αλλά ενώ δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί οι απαιτούμενες μελέτες και δημοπρατήσεις. Για μια γραμμή μήκους μόλις τεσσάρων χιλιομέτρων με μόνο τρεις σταθμούς.

Είναι κομβικό το έργο της επέκτασης της γραμμής 2, είπε ο Κρίτων Αρσένης για να “συνδέει τον πολίτη της Πετρούπολης, του Ίλιου -και μακάρι σύντομα και του Καματερού- με το κέντρο της Αθήνας με έναν αξιόπιστο και σταθερό τρόπο”, για να ξέρει “τι ώρα θα φτάνει στα ραντεβού του, τι ώρα θα πάει στη σχολή του, τι ώρα θα πάει στη δουλειά του”.

Καμία απάντηση δεν έδωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών για τα σχέδια επέκτασης του μετρό προς Καματερό.

Αρνητικός ήταν ο υφυπουργός στην πρόταση που καταθέτει τρίτη φορά ο βουλευτής του ΜέΡΑ25 -σχετικό αίτημα υπάρχει και από τους δημάρχους της περιοχής- για μια λεωφορειακή γραμμή-“express” η οποία, μέχρι να κατασκευαστεί η επέκταση, θα λειτουργεί ως επίγεια προσομοίωση της γραμμής του μετρό, επί της λεωφόρου Θηβών, με τρεις στάσεις και τέρμα στο μετρό της Ανθούπολης. “Η επίδραση στη ζωή των πολιτών θα είναι τεράστια”, τόνισε ο Κρίτων Αρσένης, επειδή από “πολίτες δεύτερης κατηγορίας” θα γίνουν “οι πολίτες που τους αξίζει να είναι -ισότιμοι”. Κατά τον υφυπουργό, όμως, φαίνεται ότι “δεν αξίζει”, αφού, όπως είπε, τέτοιες γραμμές-“express” εξυπηρετούν τη σύνδεση με “σπουδαία συγκοινωνιακά hubs, όπως τα λιμάνια και τα αεροδρόμια” και όχι “μία στάση μετρό”, γιατί θα είχαν “χαμηλό όφελος σε σχέση με το κόστος λειτουργίας τους”.

Για εμάς, σπουδαία είναι η αξιοπρεπής καθημερινή μετακίνηση των ανθρώπων. Και αυτή θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή