Η μουσικός Μαριλίζα Παπαδούρη Μιχαλούδη στον ΠΑΛΜΟ:Είναι πολύ σημαντική η αγάπη του (Μίκη Θεοδωράκη) και η εμπιστοσύνη του και προσπαθώ πάντα να φαίνομαι αντάξια της σε κάθε συναυλία

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Η μουσικός Μαριλίζα Παπαδούρη Μιχαλούδη στον ΠΑΛΜΟ:Είναι πολύ σημαντική η αγάπη του (Μίκη Θεοδωράκη) και η εμπιστοσύνη του και προσπαθώ πάντα να φαίνομαι αντάξια της σε κάθε συναυλία

ΤΟ
ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ!ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ
ΜΑΙΡΗ ΛΑΡΕΝΤΖΑΚΗ -ΓΚΙΩΝΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
“ΠΑΛΜΟΣ”.ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ Η ΜΑΡΙΛΙΖΑ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΡΗ ΜΙΧΑΛΟΥΔΗ 

Μαριλίζα Παπαδούρη Μιχαλούδη

Βιογραφικό
Σημείωμα 

Γεννήθηκε στην Κύπρο το 1974 σε οικογένεια μουσικών. Σε
ηλικία 5 χρόνων αρχίζει να μελετά πιάνο με τη γιαγιά της, Vergine Yenovkian.
Την ίδια εποχή επιλέγεται ως μέλος της Παιδικής Χορωδίας του Πνευματικού Ομίλου
Λεμεσού, στην οποία παρέμεινε για 12 χρόνια. Το 1986 αρχίζει να μελετά
Βιολοντσέλο με την Όλγα Ντρουγκαλόβα-Αργυρίδου στο Ωδείο του Δήμου Λεμεσού, από
το οποίο αποφοίτησε το 1993. Το 1988 επιλέγεται ως ιδρυτικό και μόνιμο μέλος
της Κρατικής Ορχήστρας Νέων Κύπρου, στην οποία συμμετέχει τα επόμενα 7 χρόνια
(από το 1993-95 ως Α’ Βιολοντσέλο). Το 1991 συνεχίζει τις σπουδές της στην
Αθήνα με καθηγητές στο Βιολοντσέλο τους Granit Kamperi και Claire Demeulenaire.
Παράλληλα συμμετέχει στη Συμφωνική Ορχήστρα του Πανεπιστημίου Αθηνών και
παίρνει με «Άριστα» το Πτυχίο Αρμονίας. Συγχρόνως παρακολουθεί μαθήματα στο
Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών από
όπου και παίρνει το πτυχίο της το 1995. Το 1995 προχωρεί με σπουδές στην Ουγγαρία,
όπου παίρνει μαθήματα Βιολοντσέλου και Μουσικής Δωματίου από τον Zsolt Puskas
στο Κρατικό Κονσερβατόριο St. Istvan Βουδαπέστης και Θεωρητικών Μουσικής από
την Franciska Ispan (Μουσική Ακαδημία Liszt Ferenc Βουδαπέστης). Από το 1997
ζει στην Αθήνα, όπου συνεργάζεται με τους συνθέτες Χρήστο Λεοντή, Μίκη
Θεοδωράκη, Νότη Μαυρουδή, Στέφανο Κορκολή, Νίκο Κυπουργό, Ηλία Ανδριόπουλο,
Μίμη Πλέσσα, Σταμάτη Κραουνάκη κ.ά. σε συναυλίες και δισκογραφικά. Τα τελευταία
χρόνια συμμετείχε σε συναυλίες κλασικής και σύγχρονης μουσικής και σε πολλές
άλλες χώρες όπως Πορτογαλία, Αυστρία, Αγγλία, Κύπρο, Βέλγιο, Τουρκία, Ολλανδία,
Κίνα, Βραζιλία, Αργεντινή, Ουρουγουάη, Αίγυπτο, Ρωσία, Ιταλία. Από το 2001
συνεργάζεται μόνιμα με τη Μαρία Φαραντούρη στις συναυλίες της στην Ελλάδα και
το εξωτερικό, ενώ από το 2004-2009 υπήρξε μόνιμο μέλος στην Ορχήστρα «Μίκης
Θεοδωράκης». Επίσης έχει συνεργαστεί με την Ορχήστρα Νέων των Βρυξελλών (ως Α’
Βιολοντσέλο), Με την Κρατική Ορχήστρα Ελληνικής Μουσικής (Κ.Ο.Ε.Μ.), με τη
Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων (Σ.Δ.Ο.Α.), με την Ορχήστρα Σύγχρονης
Μουσικής της ΕΡΤ, την Κρατική Ορχήστρα Κύπρου, Συμφωνική Ορχήστρα Πεκίνου κ.ά.
Από το 2000 έχει βάλει την υπογραφή της στη διοργάνωση αρκετών συναυλιών
κλασσικής μουσικής στο Θέατρο Ριάλτο της Κύπρου καθώς και σε συνεργασία με το
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου. Από το 2009 είναι παντρεμένη με
τον εικαστικό Ιάννη Μιχαλού(δη) με τον οποίο έχει επίσης πολλές φορές
συνεργαστεί και σε εικαστικά έργα του στα οποία συνδυάζει το visual art με τη
μουσική. Η παρουσίασή τους «Πρελούδιο για βιολοντσέλλο και τρία βιολιά»
βραβεύτηκε με τον «Χρυσό Φάρο» στην 24η Biennale d’ Alexandrie στην Αίγυπτο, το
Νοέμβριο 2007 Το 2012 -14 δούλεψε στο Πέρθ της Δυτικής Αυστραλίας όπου ήταν μέλος
της Fremantle Chamber Orchestra και δίδασκε Βιολοντσέλο ως μέλος του Music
Teachers Association of Western Australia . Από το 2014 δουλεύει στο Μπαχρέιν όπου
διδάσκει Βιολοντσέλο στο Bahrain Music Institute και δίνει συναυλίες με έργα μουσικής
δωμάτιου κλασικά και σύγχρονα . Παράλληλα συνεχίζει τις συνεργασίες στην Αθήνα
και στην Κύπρο μέσα από συναυλίες και ηχογραφήσεις . Τον Ιούλιο 2015 συμμετείχε
στους μουσικούς εορτασμούς της Ορχήστρας Μίκης Θεοδωράκης στην Αθήνα στις συναυλίες
στην ΕΡΤ και στο Μέγαρο Μουσικής .

 

 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΜΑΙΡΗ ΛΑΡΕΝΤΖΑΚΗ -ΓΚΙΩΝΗ 

Γεννημένη μεγαλωμένη στην Κύπρο σε
μουσική οικογένεια ,περιγράψτε μας το οικογενειακό σας περιβάλλον;
 

Στην οικογένεια μου από την πλευρά
της μητέρας μου η μουσική παιδεία είναι τόσο αυτονόητη που οι συγγενείς μου θεωρούν
περίπου αγράμματο όποιον δεν έχει μουσική καλλιέργεια . Η γιαγιά μου η οποία με
μεγάλωσε ήταν επαγγελματίας πιανίστας στο κλασικό ρεπερτόριο αλλά και στη τζαζ
. Έτσι γνώρισε τον παππού μου που ήταν επίσης μουσικούς της τζαζ , σαξοφωνίστας
. Κανένας από τους δυο δεν ήταν από την Κύπρο αλλά βρέθηκαν και οι δυο να δουλεύουν
εκεί και τελικά μετά  από πολλά πολλά ταξίδια
κολλήσαν εκεί . Ο πατέρας της γιαγιάς μου ήταν επίσης κλασικός βιολιστής με σπουδές
στην Ecole Normale στο Παρίσι . . . Μπορείτε να φανταστείτε ότι ήταν σχεδόν αδύνατον
να ξεφύγω από τον τομέα της Μουσικής με τέτοιες επιδράσεις γύρω μου . Η γιαγιά
μου ήταν η πρώτη μου δασκάλα στη μουσική , ξεκίνησε να με διδάσκει πιάνο στα 5
μου και έτσι νότες έμαθα πριν μάθω να διαβάζω γράμματα . . . Το σπίτι μας ήταν πάντα
γεμάτο Μουσική . Είτε από το πιάνο , είτε από το Ραδιόφωνο ακουγόταν μονίμως κυρίως
κλασική μουσική . Κάποια αλλά ακούσματα όπως Θεοδωράκη , Ξαρχάκο αλλά και λατινοαμερικανική
μουσική τα οφείλω στα γούστα του πατερά μου .

 

 

Επιλεχτήκατε και είσαστε μέλος της
παιδικής χορωδίας του Πνευμ. Ομίλου Λεμεσού για 12 έτη, κατανοήσατε ειδικότερα
την μουσική;

Η “θητεία” μου στην Παιδική
Χορωδία του Πνευματικού Ομίλου Λεμεσού με βοήθησε πάρα πολύ μουσικά . Καταρχήν μιλάμε
για μια χορωδία που τραγουδούσε τετράφωνα , οπότε εξασκήθηκα πολύ στην Αρμονία
και στην ομαδική εκτέλεση . Επιπλέον από το τραγούδι κέρδισα χωρίς να το καταλαβαίνω
τότε , την ικανότητα να φραζάρω , να αναπνέω και όταν παίζω τσέλο σαν να τραγουδούσα
. Τη φωνή δεν προσπαθούμε να μιμηθούμε όσοι παίζουμε κάποιο όργανο ? Ε , για μένα
ήρθε πολύ φυσικά . Παίζω σαν να τραγουδώ !

 

Τι οφείλετε στην δασκάλα σας στο
τσέλο ΟΛΓΑ ΝΤΡΟΥΓΚΑΛΟΒΑ -ΑΡΓΥΡΙΔΟΥ ;
 

Η πρώτη μου δασκάλα στο τσέλο ήταν πολύ
δοτική και είχε ένα τρόπο πάρα την αυστηρότητα της να με κάνει να αγαπήσω πολύ
αυτό το όργανο . Ήταν πολύ απαιτητική και σπανιότατα έδειχνε ευχαριστημένη . Οπότε
οι μερικές φορές που με συγχαιρόταν για το παίξιμο μου έπαιρναν τεράστιες διαστάσεις
και μου έδιναν  πολύ θάρρος . Της οφείλω
πάρα πολλά όχι μόνο για τα μαθήματα τσέλου αλλά και γιατί υπήρξε για μένα σχεδόν
δεύτερη μητέρα μου . Πολύ εμπνευστικός άνθρωπος . Πάντα μου έλεγε “Τρία πράγματα
μην σταματήσεις ποτέ να κάνεις στη ζωή σου : να παίζεις μουσική , να διαβάζεις βιβλία
και να ταξιδεύεις”

 

 Ως Α΄΄ βιολοντσέλο στην Κρατική ορχήστρα νέων
για 2 χρόνια τι αποκομίσατε;

Η Κρατική Ορχήστρα νέων Κύπρου ιδρύθηκε
ένα χρόνο αφού εγώ είχα ξεκινήσει μαθήματα τσέλου . Οπότε στη ακροατή πήγα απλώς
για πλάκα  . Ήταν μεγάλη έκπληξη όταν είδαν
οι γονείς μου το όνομα μου στην εφημερίδα ως ένα από τα ιδρυτικά μέλη της Ορχήστρας
. Εγώ πανικοβλήθηκα . Θυμάμαι ότι πήγα και κλείστηκα σε ένα δωμάτιο και έκλαιγα
γιατί δεν ένιωθα έτοιμη για αυτό  . Με καθησύχασε
η οικογένεια μου και ο μαέστρος κ. Ανδρέας Χαραλάμπους και έτσι τελικά πήγα . Φανταστείτε
ότι μερικούς μήνες μετά παίξαμε το 3ο κονσέρτο για Πιάνο και Ορχήστρα του
Beethoven με σολίστ την Ελένη Μουζάλα και οι συναυλίες μεταδίδονταν ζωντανά από
το κρατικό ραδιόφωνο της Κύπρου . Είχα πέσει σε βαθιά νερά αλλά ευτυχώς δεν
έκανα πίσω .Η Κρατική Ορχήστρα Νέων Κύπρου υπήρξε για μένα τα επόμενα 7 χρόνια
μια δεύτερη οικογένεια . Κάθε Σάββατο η μητέρα μου με πήγαινε από τη Λεμεσό στη
Λευκωσία για την 3ωρη πρόβα και κάθε .Καλοκαίρι όλη η Ορχήστρα έκανε Μουσική
Κατασκήνωση στην πόλη μου . Μεγάλη τύχη για μένα που μεγάλωσα με αλλά παιδιά
που είχαν παρόμοια ενδιαφέροντα με μένα . Και μεγάλη εμπειρία γενικώς το να
είσαι μέλος μιας συμφωνικής ορχήστρας .

Ποιές οι διαφορές στις σπουδές σας
συγκριτικά με την Κύπρο την Ουγγαρία και το κρατικό κονσερβατόριο Βουδαπέστης;

Ξεκίνησα
τσέλο στην Κύπρο αλλά η δασκάλα μου ήταν ρωσίδα . Μετά συνέχισα στην Αθήνα αλλά
η δασκάλα μου ήταν γαλλίδα  . Και τελικά
στην Ουγγαρία με Ούγγρο καθηγητή . . . Οπότε καταλαβαίνετε για μένα οι χώρες
και οι εθνικότητες είναι λεπτομέρειες . Από όλους τους δάσκαλους και από όλες
τις ηχογραφήσεις άλλων εκτελέσεων διδάχθηκα και συνεχίζω να διδάσκομαι . . .
Δεν θα έλεγα ότι ένιωσα μεγάλες διαφορές . Η μόνη διαφορά είναι ότι εγώ αλλάζω,
ελπίζω προς το καλύτερο .

 

Ποία τα οφέλη από τις συνεργασίες σας
με κορυφαίους Έλληνες δημιουργούς;

Για μένα το μεγαλύτερο όφελος ήταν η επικοινωνία
με τα πλήθη του κόσμου που κατακλύζουν τις συναυλίες μας . Στην κλασική μουσική
είναι αλλιώς η επικοινωνία με το κοινό . Λίγο πιο σφιχτή . Αυτές οι συναυλίες
με Έλληνες δημιουργούς όπως ο Θεοδωράκης , ο Λεοντής κτλ με εξάσκησαν στο να παίζω
μπροστά σε τεράστιο κοινό και να το απολαμβάνω . Να μην τρέμω (τουλάχιστον μετά
την πρώτη νότα γιατί πριν από αυτήν πάντα τρέμω ό,τι και όπου και να παίζω . .
. )

 

Ταξιδέψατε σε πολλές χώρες για
συναυλίες σας πως ήταν εκεί το μουσικό επίπεδο ; τι σας εντυπωσίασε και πού;

Τώρα τι να
πω και τι να αφήσω . . . Δύσκολη η ερώτηση σας ! Γενικώς μπορώ να πω ότι με όλα
αυτά τα ταξίδια ένιωσα πόσο παγκόσμια γλώσσα είναι η γλώσσα της Μουσικής και πόσο
ίδιοι είμαστε όλοι οι άνθρωποι άσχετα με τις συνθήκες που μας περιβάλλουν . . .

Ποιούς δρόμους σας άνοιξε η μόνιμη
συνεργασία σας με την Μαρία Φαραντούρη
;

Με τη Μαρία γίναμε και πολύ φίλες όλα
αυτά τα χρόνια που παίζουμε μαζί . Την εκτιμώ και την θαυμάζω απεριόριστα . Κάθε
φορά που παίζω μαζί της νιώθω πολύ τυχερή που συνοδεύω μια τέτοια φωνή . Επίσης
έχουμε και μια καρπική σχέση μάλλον αφού χάρην της γνώρισα τον σύζυγο μου σε
μια συναυλία μας στην Αγ. Πετρούπολη στη Ρωσία .

Η ”συστατική΄΄επαινετική΄ επιστολή
του Μίκη Θεοδωράκη προς εσάς ως μέλος της ορχήστρας του τι επίδραση για σάς
είχε;

 Η επιστολή δεν έχει για μένα ιδιαίτερη σημασία
αλλά σίγουρα μετρά για κάποιους που δεν με ξέρουν . Για μένα είναι πολύ σημαντική
η αγάπη του και η εμπιστοσύνη του και προσπαθώ πάντα να φαίνομαι αντάξια της σε
κάθε συναυλία , ηχογράφηση , πρόβα κτλ .

 

Οι συνεργασίες σας μ΄’ ορχήστρες στη
Ελλάδα Κύπρο, Βρυξέλλες, Πεκίνο πόσο σημαντικό ρόλο έπαιξαν στην καριέρα σας;

 Πάντα η συνεργασία
με συμφωνικές ορχήστρες είναι συναρπαστική για μένα . Τώρα τι ρόλο έπαιξαν στην
καριέρα μου δεν μπορώ να πω . Ούτε καν ξέρω αν μπορούμε να χρησιμοποιούμε τον όρο
καριέρα στην περίπτωση μου . Με την έννοια ότι ουδέποτε επεδίωξα να κάνω
καριέρα στη Μουσική , απλώς κάνω κάτι που αγαπώ και χαίρομαι να το μοιράζομαι
και με άλλους . . .

Η βράβευσή σας για το πρελούδιο για
βιολοντσέλο και τρία βιολιά” με τον ΧΡΥΣΟ ΦΑΡΟ στην 24η μπιενάλε της
Αλεξάνδρειας στην Αίγυπτο σηματοδότησε την καριέρα σας διεθνώς;

Πάλι η λέξη καριέρα που δεν συμπαθώ.
. . Στην Αλεξάνδρεια ήμασταν με τον τότε αγαπημένο μου και αργότερα σύζυγο μου
εικαστικό Ιωάννη Μιχαλούδη για διακοπές ! Την τελευταία μέρα πριν φύγουμε ,
περάσαμε πολύ βιαστικά από το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Αλεξάνδρειας και από
αυτή την επίσκεψη προέκυψε λίγες μέρες μετά η πρόσκληση του Μουσείου να
συμμετάσχει ο Γιάννης στην 24η Μπιενάλε της Αλεξάνδρειας που θα γινόταν 2-3 εβδομάδες
μετά . Γυρίσαμε στην Ελλάδα , ετοιμάσαμε το βίντεο που ήταν μέρος μιας απίθανης
εγκατάστασης που έκανε μέσα στο Μουσείο ο Γιάννης και σε αυτό το βίντεο έπαιζα
στο τσέλο μια αραβική μελωδία διασκευασμένη από έμενα με στοιχεία μεσαιωνικής
και βυζαντινής μουσικής . Το Υπουργείο Πολιτισμού της Ελλάδας απέρριψε την πρόταση
μας να είναι αυτό το έργο η επίσημη συμμετοχή της Ελλάδας στην Μπιενάλε και
ετσι πήγαμε σαν ιδιώτες . Μόλις ανακοινώθηκαν τα βραβεία έτρεχαν κάποιοι Έλληνες
εκεί να βγάλουν τα ονόματα μας και να βάλουν τη λέξη GREECE . Εννοείται ότι τους
αφήσαμε γιατί αυτό θέλαμε εξ ‘ αρχής , να αντιπροσωπεύσουμε την Ελλάδα . . .

Διδάξατε στο Πέρθ της δυτικής
Αυστραλίας και στο Μπαχρέιν, ποιό είναι το μουσικό επίπεδο στις χώρες αυτές ;

Κοιτάξτε το Πέρθ είναι σαν να είσαι
σε μια ευρωπαϊκή πάλη . Το Μπαχρέιν είναι άλλος κόσμος . . . Δύσκολα τα πολιτιστικά
εδώ . Γι αυτό και δεν σκοπεύουμε να μείνουμε για πολύ ακόμα . Ελπίζουμε ο επόμενος
σταθμός να είναι κάτι πιο κοντινό σε εμάς .

Τι ήταν για εσάς η συμμετοχή σας
στους εορτασμούς της ορχήστρας ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΟΡΑΚΗΣ;

Ήταν τέλεια συγκυρία , πολύ συγκινητική
για μένα . . . Ένιωσα ότι μου δόθηκε η ευκαιρία να ευχαριστήσω τον κ. Μίκη παίζοντας
για τα 90στα του γενέθλια . Μας έχει προσφέρει τόσα αυτός ο άνθρωπος . Αυτός ο καλόκαρδος
γίγαντας ! Που είναι συγχρόνως ένας σοφός γέροντας και ένα αθώο παιδί με αναλλοίωτο
χιούμορ και όρεξη για ζωή . . .

Ποιάν -ποιόν τσελίστα θαυμάζετε ;

 Καταρχήν θαυμάζω πολύ την άψογη τεχνική του
Mstslav Rostropovitch . Μετά λατρεύω τον εκφραστικό ήχο και την μουσικότητα της
Jacqueline Du Pre . Από τους σύγχρονους μου αρέσουν πολλοί αλλά ξεχωρίζω τον Yo
Yo Ma γιατί έκτος από το παίξιμο του μου αρέσει και το ότι δεν περιορίζεται
στην κλασική μουσική . Κάνει projects με πολλά διαφορετικά στυλ , είδη μουσικής
. Δεν είναι κολλημένος . Είναι ανοιχτός σε πολλά . . . Τη μια παίζει με τον
Μπαρενμποιμ και την άλλη με τον Στίνγκ .

΅Έχετε κάποια προτίμηση σε συνεργασία
που θέλετε να κάνετε με κάποια ορχήστρα;

Οχι δεν έχω ιδιαίτερες προτιμήσεις
αρκεί να τηρούνται κάποιες αρχές και το επίπεδο να είναι ψηλό  . Γιατί αυτό με εμπνέει και έμενα να δώσω τον καλύτερο
εαυτό μου . Αλλιώς ξενερώνω και δεν περνάω καλά

 

Στον Ελλαδικό χώρο τα βγάζετε πέρα οικονομικά
με τις εμφανίσεις σας;

Το 2012 έφυγα
από την Αθήνα . Αυτό απαντά την ερώτηση σας !

 

Πως είναι οι αμοιβές στο εξωτερικό;

Εξαρτάται από
την περίπτωση . Πάντως είναι αυτονόητο ότι όταν παίζεις θα πληρωθείς . Στην Ελλάδα
δεν είναι πια δεδομένο αυτό . Παίζεις και δεν ξέρεις πότε και ΑΝ θα πληρωθείς .
. . Είναι τραγική η κατάσταση πια . . .

Ποίο στοιχείο σας στην ερμηνεία σας
ξεχωρίζετε αγαπάτε;
 

Προσωπικά ελάχιστες φορές είμαι ευχαριστημένη
από το παίξιμο μου . Πάντοτε όταν ξανακούω κάτι που έπαιξα σκέφτομαι οτι θα μπορούσα
να το είχα παίξει καλυτέρα , αλλιώς κτλ . Το μόνο που πάντοτε αγαπώ είναι το ίδιο
το να παίζω . Την ώρα που παίζω νιώθω σαν να φορτίζομαι , παίρνω ενέργεια . Τώρα
το τί δίνω προς τα έξω από αυτό , άλλοι πρέπει να το πουν και όχι εγώ .

 

Ποιά η σχέση σας με το τσέλο το
όργανό σας;

Νομίζω ψιλοαπαντησα για αυτό στην προηγουμένη
ερώτηση σας . . . Για έμενα το τσέλο είναι κάτι που θα κάνω μέχρι να πεθάνω .
Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτό . 30 χρόνια σχέσης δεν είναι και λίγα
! Αυτό λέω μερικές φορές και σε μερικούς που με ρωτούν αν πρέπει να ασχοληθούν επαγγελματικά
με τη Μουσική . Η ερώτηση που πρέπει να κάνουν στον εαυτό τους είναι αν μπορούν
να ζήσουν χωρίς αυτήν και αν μπορούν τότε καλυτέρα να μην ασχοληθούν . Θέλει πολλές
θυσίες , πολύ χρόνο , πολλή υπομονή , πολλή απομόνωση αυτή η Τέχνη . Όλα αυτά είναι
όμως λεπτομέρειες για κάποιον που αγαπά αληθινά την Μουσική . Γιατί αυτή τον αποζημιώνει
και με το παραπάνω για όλα αυτα .

 

Ετοιμάζετε κάτι αυτόν τον καιρό να το
μοιραστείτε μαζί μας;

 Γενικώς
δεν συνηθίζω να προαναγγείλω σχέδια . Το μόνο που μπορώ να πω είναι οτι ετοιμάζουμε
υπέροχες συνεργασίες με αγαπημένους φίλους-συνεργάτες με έργα εξαιρετικού ενδιαφέροντος
. Προς το παρόν όλα αυτά είναι στη σφαίρα της φαντασίας , αλλά για έμενα αυτό
το στάδιο είναι το σημαντικότερο . Συνήθως ό,τι ονειρευόμαστε παρέα με ανθρώπους
που αγαπάμε και εκτιμάμε πραγματοποιείται . . .

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή