Mέχρι το 2031 οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τη Γραμμή 4 του μετρό στο Γαλάτσι

ΝΕΑ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
Mέχρι το 2031 οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τη Γραμμή 4 του μετρό στο Γαλάτσι

Σε ισχύ έχουν ήδη τεθεί από τις 10 Νοεμβρίου νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην πόλη μας εξαιτίας των έργων για την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό. Η είδηση αυτή φορά, ωστόσο, είναι πως οι ρυθμίσεις αυτές θα διαρκέσουν μέχρι και τον Νοέμβριο του 2031! Κάποιες από αυτές θα εφαρμόζονται σταδιακά, όμως, όπως και νά’χει όσοι ζούμε, εργαζόμαστε και κινούμαστε στο Γαλάτσι οφείλουμε να επιδείξουμε κατ’αρχάς προσοχή και επί μακρόν υπομονή και υπακοή στο νέο τρόπο μετακίνησής μας στις κεντρικούς και μη οδικούς άξονες της πόλης μας.

Ειδικότερα οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα παρακάτω οδικά τμήματα του Δήμου Γαλατσίου αφορούν τα εξής:
• Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Βεΐκου ελάχιστου πλάτους 6,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής, από την συμβολή της με την οδό Μαυρογένους, έως την συμβολή της με την Λ. Γαλατσίου / Πρωτοπαπαδάκη με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος και ταυτόχρονη μετατόπιση της διαχωριστικής νησίδας προς τα αριστερά, κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Γαλατσίου/Πρωτοπαπαδάκη.
• Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Βεΐκου, ελάχιστου πλάτους 6,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την Λ. Γαλατσίου/Πρωτοπαπαδάκη έως την συμβολή της με την οδό Απειράνθου, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ολυμπιακά Ακίνητα.
• Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Γαλατσίου ελάχιστου πλάτους 8,75 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 60,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Αγ. Γλυκερίας, με κατάληψη της δεξιάς πλευρά του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό.
• Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πρωτοπαπαδάκη ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Αγ. Γλυκερίας έως την συμβολή της με την οδό Ελ. Βενιζέλου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος και ταυτόχρονη μετατόπιση της διαχωριστικής νησίδας προς τα αριστερά, κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό.
• Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πρωτοπαπαδάκη ελάχιστου πλάτους 8,75 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Ελ. Βενιζέλου έως την συμβολή της με την οδό Αγ. Γλυκερίας, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Πατησίων.
• Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Ιπποκράτους με εξαίρεση την χρήση από τους παρόδιους και τα οχήματα εργοταξίου και έκτακτης ανάγκης, από την οδό Αγ. Γλυκερίας και για μήκος 40,00 μ. περίπου και της παρόδου Πρωτοπαπαδάκη με εξαίρεση την χρήση από τους παρόδιους και τα οχήματα εργοταξίου και έκτακτης ανάγκης από την οδό Αγ. Γλυκερίας και για μήκος 30,00 μ. περίπου.
• Τον χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Ιπποκράτους και στο τμήμα αυτής από την εργοταξιακή κατάληψη έως την οδό Λυσίου, και της παρόδου Πρωτοπαπαδάκη από την εργοταξιακή κατάληψη έως την οδό Προφήτου Ηλία.
• Την αντιδρόμηση της οδού Λυσίου από την οδό Γαλακηδών προς και έως την οδό Ιπποκράτους.
• Την υποχρεωτική πορεία ευθεία των οχημάτων που κινούνται επί της οδού Αγ. Γλυκερίας πριν την συμβολή της με την οδό Ιπποκράτους και των οχημάτων που κινούνται στην οδό Ιπποκράτους από την εργοταξιακή κατάληψη προς την οδό Λυσίου.
• Την υποχρεωτική πορεία με στροφή αριστερά ή δεξιά των οχημάτων που κινούνται στην οδό Λυσίου από την Λ. Γαλατσίου προς την οδό Ιπποκράτους και των οχημάτων που κινούνται στην οδό Λυσίου από την οδό Γαλακηδών προς την οδό Ιπποκράτους.
• Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της Λ. Γαλατσίου, Πρωτοπαπαδάκη και Αγ. Γλυκερίας σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της Λ. Βεϊκου σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Γαλατσίου, επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της παρόδου Πρωτοπαπαδάκη από την οδό Προφήτου Ηλία έως την οδό Ελ. Βενιζέλου και επί της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος της οδού Προφήτου Ηλία από την οδό Ελ. Βενιζέλου έως την πάροδο Πρωτοπαπαδάκη.
• Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην Λ. Γαλατσίου/Πρωτοπαπαδάκη στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό και Λ. Βεϊκου στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Γαλατσίου και στο τμήμα αυτών που καθορίζεται από τα 100,00 μ. πριν και έως την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.
• Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην Λ. Γαλατσίου/Πρωτοπαπαδάκη στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό και Λ. Βεϊκου στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Γαλατσίου σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης.
• Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην Λ. Γαλατσίου / Πρωτοπαπαδάκη στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό και Λ. Βεϊκου στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Γαλατσίου και στο τμήμα αυτών που καθορίζεται από τα 100,00 μ. πριν την έναρξη και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.
Η Αστυνομία απευθύνει έκκληση στους οδηγούς των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.
Να θυμίσουμε ότι σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, η Γραμμή 4 στο τμήμα Άλσος Βέικου – Γουδή έχει μήκος περίπου 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 νέους σταθμούς, 9 ενδιάμεσα ή / και τερματικά φρέατα, θα διαθέτει τους πιο σύγχρονους Μετροπόντικες ενώ και οι σταθμοί θα είναι οι πιο μοντέρνοι σε όλο το δίκτυο.

Πήγαινε στην κορυφή